Resultate 1 tot 17 van 17

Draad: Flitse en Kampligte

4x4 met twee ewenaarslotte Chris van der Merwe's Avatar
    Aangesluit
    03-12-11
    Plek
    Polokwane
    Boodskappe
    1,113
    Wat ry jy?
    Land Cruiser 80 GX 4500 Petrol alias "Obelix" . Land Cruiser 80 VX 4200 T/Diesel alias "Ku
    Gunstelingplekke
    Afrika - Suid van die Sahara
    Regte naam
    Chris van der Merwe

Flitse en Kampligte

Ek moet weer bietjie "upgrade".

Mens kry deesdae alle soorte flitse, wat werk en wat nie ?

Watter flits hou en watter nie ?

Kampligte kan ek dieselfde vra.....al n klompie van daardie buis-karavaan ligte gehad, maar hulle hou

nie lank nie, nie met effe rowwe kampers soos ons nie
    Last edited by Chris van der Merwe; 25-04-12 at 04:40.
    Chris.
    http://www.wegry.co.za/forum/image.php?type=sigpic&userid=68&dateline=1325073423

Bang,Skrik en Bewe is aanwendsels

4x4 met twee ewenaarslotte Vlakvark's Avatar
    Aangesluit
    02-12-11
    Plek
    Worcester, (Die Breederivier Vallei, ... net langs die hemel)
    Boodskappe
    1,091
    Wat ry jy?
    Datsun Safari '82
    Gunstelingplekke
    Worcester, Die Kruger, Stilbaai. .... daar is nog ander plekke ook!
    Regte naam
    Kiewiet Van Der Westhuizen

Re: Flitse en Kampligte

Ek's t'rug op gas. Die LED goete skyn die katarakke van my oë af en ek hou van `n gas lig se atmosfeer as ek kamp.

Die flattery goete staan `n ry in my garage. Hulle is soos Whackhead se auto BMW wat hy oor gekla het oor by die agent. Sy 'kar' wou nie ry in die nag nie, want hy het 'gedog' 'D' staan vir day en 'N' vir night.
    Kiewiet.
    If you are going through hell, keep going. - Sir Winston Churchill.

4x4 met twee ewenaarslotte Peter Connan's Avatar
    Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    1,959
    Wat ry jy?
    1996 Nissan Patrol SGL 4.2 Petrol Langafstand-tenks OME vering PBE dubbelbatterystelsel 33" BFG
    Regte naam
    Peter Connan

My Pa koop by die naaste elektrise winkel 'n buitelug-omhulsel wat lyk soos 'n Consol-canfruitbottel met 'n swart plastiekdeksel. Dan koop hy 'n 12V-langlewe gloeilamp, en 'n fitting wat pas (dis die groot inskroef-fitting wat partykeer in huise ook gevind word), 10m flex, 'n skakelaar en 'n sigaretaansteker-prop. Hy monteer die fitting binne-in die deksel van die "bottel", vat die draad deur die gat in die bodem en knoop 'n lussie in die draad omtrent 10cm van die basis af. Hierduer haak hy 'n klein "carabiner". Hy installeer die skakelaar soo 'n meter of twee van die bottel af. Hierdie affere pas lekker onder die kar se sitplek, en kan staan op 'n tafel of hang van enige gerieflike boom. My Pa ry ook 'n ou studiolig-driepoot saam met 'n hakie bo-op vir as daar nie bome is nie.

Die hele affere kos minder as R50.00, en werk baie lekker.
    Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...

4x4 met agterste ewenaarslot jotto's Avatar
    Aangesluit
    10-02-12
    Plek
    Centurion, langs Groenkloof Natuur Reservaat
    Boodskappe
    804
    Wat ry jy?
    4x4 Pajero 3.2 Di D Home made "ARB" bumper, home made roof rack
    Gunstelingplekke
    George, Knysna, Waterberge, Laeveld
    Regte naam
    Johann

Chris, ek is ok by die gas as dit kom by kamp lig. Soek niks wat batterye nodig het nie, behalwe vir flitse.
    As dit kom by flitse, man ek het sommer spul van die nuwe LED flitse so van China af ingebring vir absolute "peanuts", en jong, daai goed skyn soos n "maglite" net kan droom. En hulle is van stewige staal/Alu ok gemaak, voel sommer reg om iemand mee te kan uitsort ok. Soortgelyk aan die:

Click image for larger version. 

Name:	flits2.jpg 
Views:	98 
Size:	5.2 KB 
ID:	4533Click image for larger version. 

Name:	flits1.jpg 
Size:	2.5 KB 
ID:	4534

Hierdie een is my "favorite" - hy skyn n hond uit n bos uit.

Name:	flits3.jpg 
Size:	4.3 KB 
ID:	4535
    Johann

4x4 met agterste ewenaarslot
    Aangesluit
    11-01-12
    Plek
    Pretoria
    Boodskappe
    572
    Wat ry jy?
    Landcruiser 4.2D Bakkie, Colt 2.8 TDI 4x4 Rodeo beide volledig vir Overlanding en Jetta 2L Turbo
    Gunstelingplekke
    Baie plekke in Afrika maar Mosambiek, die Delta en Caprivi is groot gunstelinge.
    Regte naam
    Pierre de Wet

Vir 'n helder kamplig wat baie lig gee maar jou nie verblind nie werk die N/L buislig. Hy is redelik duur maar ons sin hou al meer as 10 jaar. Jy moet hom op 'n karbattery koppel met 'n Hella plug of krokodilbekkies en ek het op myne 'n bedlampskakelaar gesit. Dan het ons by Outdoor Warehouse LED staanlampies van 300 lumen gekry met riffelglas. Hulle gee goeie lig maar nie die verblinde lig van 'n oop LED nie. Werk met flitsbatterye. Vir 'n sagte lig by die bakkie as ons rustig na ete by die vuur sit gebruik ons 'n Bushlamp. Hulle gebruik 'n enkele vetkers wat so 2 aande brand en in wind en reen bly brand.

As ek my karavaan vat en 3 of 4 weke op Tshipise uitspan is 'n Cadac gaslig uitstekend. Jy kan hom van baie dof tot baie helder stel. In 4x4 toestande egter hou die sakkies nie van al die geskud nie.

Nooit sal ek weer enige lig met 'n herlaaibare battery koop nie. Hy laat jou gereeld in die steek.

'n Baie goeie flits is 'n Fenix TK41. 800 Lumen en hy werk met 8 AA batterye. Vrek duur.
    Last edited by PierredW; 26-04-12 at 08:10.

Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    1,959
    Wat ry jy?
    1996 Nissan Patrol SGL 4.2 Petrol Langafstand-tenks OME vering PBE dubbelbatterystelsel 33" BFG
    Regte naam
    Peter Connan

Ons gebruik kopliggies. Meeste van ons het sommer die goedkoop Energisertjies, maar ek sal nie weer een van hulle koop nie. Sonja het 'n Petzl, en hy werk uitstekend.

Verder neem ek 'n herlaaibare kollig saam, maar hy's al oud en was 'n verjaardagpersent. Baie van die nuwe LED-flitse skyn heel moontlik verder en is kleiner. Maar daar is ander speelgoed wat ek eers wil koop voor ek hom vervang.

Aangesluit
    03-12-11
    Plek
    Polokwane
    Boodskappe
    1,113
    Wat ry jy?
    Land Cruiser 80 GX 4500 Petrol alias "Obelix" . Land Cruiser 80 VX 4200 T/Diesel alias "Ku
    Gunstelingplekke
    Regte naam
    Chris van der Merwe

Dankie vir die raad. Kopligte werk goed Peter, gebruik hulle self.

Mevrou het so LED light....ons noem hom die baksteenflits, hy is so groot en net so swaar soos n baksteen. (Dink dis n UltraTec )

Werk goed maar jy kan hom nie rerig aan n boom of n tak ophang om vir die hele kamp lig te maak nie.

Gaan in elk geval n klomp LED flitsies (soos Johann s'n) kry.....hulle is oral handig.

Net n vraag....raas gaslampe nie vreeslik nie ? Lanklaas met hulle te doen gehad.
    Last edited by Chris van der Merwe; 26-04-12 at 12:04.
    Chris.
    http://www.wegry.co.za/forum/image.php?type=sigpic&userid=68&dateline=1325073423

4x4 met agterste ewenaarslot jotto's Avatar
    Aangesluit
    10-02-12
    Plek
    Centurion, langs Groenkloof Natuur Reservaat
    Boodskappe
    804
    Wat ry jy?
    4x4 Pajero 3.2 Di D Home made "ARB" bumper, home made roof rack
    Gunstelingplekke
    George, Knysna, Waterberge, Laeveld
    Regte naam
    Johann

Quote Originally Posted by Chris van der Merwe Lees boodskap
    Net n vraag....raas gaslampe nie vreeslik nie ? Lanklaas met hulle te doen gehad.
    Hy "blaas" maar so, maar sy lig is wyd genoeg dat jy hom in n annerkantse hoek kan sit sodat dit nie pla nie. Dan ook as die vuur naby jou voete is, dan hoor jy enigeval niksie, want die vlam en die bos praat tog te lekker saam. Ek hou van my gas ligte want ek kan hom oral saam neem as ek moet rond dwaal laat aand innie bos, jy weet mos.....

Net die reen pla as die ding nie onner dak staan nie, maar dit maak mens maar plan mee. Vat net spaar sakkies saam, want na hy "gebrand" is, is hy maar lekker bros en val sommer uit mekaar as jy hom nie reg hanteer nie.
    Johann

4x4 met twee ewenaarslotte Vlakvark's Avatar
    Aangesluit
    02-12-11
    Plek
    Worcester, (Die Breederivier Vallei, ... net langs die hemel)
    Boodskappe
    1,091
    Wat ry jy?
    Datsun Safari '82
    Gunstelingplekke
    Worcester, Die Kruger, Stilbaai. .... daar is nog ander plekke ook!
    Regte naam
    Kiewiet Van Der Westhuizen

Quote Originally Posted by Chris van der Merwe Lees boodskap
    Chris daai is vir my deel van kamp, net soos vuurmaak en tjops, ek is ernstig, en ek steek hulle aan as dit net so skemer raak. Daai geluid ... hy roer my, en maak my binneste warm man! As jy nou verstaan wat ekke bedoel ... en dan sit ek hom ook nog so bietjie weg van die vuur vir die romantics!

Jy al gevoel as jou hart sing? ... nou ja daai!
    Last edited by Vlakvark; 26-04-12 at 12:35.
    Kiewiet.
    If you are going through hell, keep going. - Sir Winston Churchill.

Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    1,959
    Wat ry jy?
    Regte naam
    Peter Connan

Sorry julle, my hart sing van die geluid van 'n scop's-uil en 'n jakkals in die verte, nie 'n raaslamp nie. So self verkies ek stil ligte. Om die waarheid te se, ek verkies om al die ligte af te sit sodra ons klaar geeet het.

Maar julle is welkom tot julle raaslampe, want daar's plek in die bos vir ons almal, gelukkig. En hy raas glad nie genoeg om die buurman te pla nie.

Mens kry natuurlik ook goedkoop parafien lanterns wat gladnie raas nie, maar ook baie minder lig maak.

4x4 met twee ewenaarslotte jacques odendal's Avatar
    Aangesluit
    30-01-12
    Plek
    Kuilsrivier.
    Boodskappe
    1,091
    Wat ry jy?
    76 lc stasiewa & 79 lc bakkie diesels
    Gunstelingplekke
    Hoe willer hoe beter.
    Regte naam
    Jacques Odendal

Eks nou op die led strippies by die werksoppervlaktes, led maglite vir ver kyk, nordic led werkslig vir nag kampmaak, petzl koplampie vir persoonlike gebruik & sitronella olie lampie vir die nag.
    Belangrik vir my om lig te hê wat spaarsamig werk met batterye.
    Al 3 my herlaaibare lanterns se elektronika het gegaan asook 2 van my geel 12v langlewe buisligte. Gaan waarskynlik die hele bondel weggee by die basaar vir iemand wat lus het om hulle reg te maak.
    O ja, en al 2 lanterns van china met sitronella olie het op tietiesbaai agtergebly omdat hulle gelek het soos oubaas se honne nie kon nie. Soveel so vir atmosfeer, nou is dit net die lig van die houtvuur vi my.
    Last edited by jacques odendal; 26-04-12 at 13:39.
    Dit makie sakie! Wanneer ry ons?

4x2 met ewenaarslot Cruiser's Avatar
    Aangesluit
    03-12-11
    Plek
    Kuruman, Noord Kaap.
    Boodskappe
    95
    Wat ry jy?
    Land Cruiser 1995 4.5 EFI GXL (M). Old man emu suspensie, en Hannibal dakrak
    Gunstelingplekke
    Kalahari en Namibië
    Regte naam
    Nico van Noordwyk

EK het onlaangs belê in die T-Max herlaaibare lig. Hy het al redelike grondpad oorleef en werk nog soos 'n bom. Hy werk baie beter as die fluresent ligte. Myne het 3 toere gemaak en toe moed opgegee.

Die lig het drie verstelling;
    1. skerp;
    2. flikker;
    3. Flits.

Name:	P1050043.jpg 
Views:	53 
Size:	97.4 KB 
ID:	4746

Hy hou so 1 en 'n halfuur se lig op skerp, maar dan het hy nog 'n flikkeraksie wat jy steeds kan gebruik sou jou voertuig breek in die nag, en kan jy sy flits wat bo-op is steeds gebruik en jy kan hom op die sigaretaansteker laai.

EK is baie tevrede.
    Last edited by Cruiser; 08-05-12 at 11:26.

“Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.” --Jeremy Clarkson.

When one engine fails on a twin-engine airplane, you always have enough power left to get you to the scene of the crash.

4x4 met twee ewenaarslotte Oompie Mac's Avatar
    Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Benoni
    Boodskappe
    2,307
    Wat ry jy?
    Toyota Prado VX, 4.0 V6 en LOBO die legende
    Gunstelingplekke
    Okavango Delta; Moremi, Kalahari, Boesmanland, Richtersveldt
    Regte naam
    Mac Mc Menamin

ek het bloot die gewone "graatslig" [werkslig??] gevat - daai wat die mekkies gebruik as hulle aan karre werk, hy het so halwe blik omhulsel aan die een kant [di ehet ek mt tinfoelie nog blinker gemaak] en so draadraam annerkant, met 'n hakie aan - nou sit ik OF 'n 12 volt lampie in hom en laat loop hom van die battery af OF en sit so 15W 220v lampie [daai spaarsamige soort] in en dan voer ek hom deur die inverter [maar my geaardheid maak dat ek aleweg al wat 'n liggie gadget is ook nog saam piekel - Binne my tent het twee amazinste goed ..][[albei LED en vat AA batterytjies]
    Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
    http://outreach2africa.co.za/

4x4 met laestrek Pieter G300's Avatar
    Aangesluit
    15-02-12
    Plek
    Tripoli, Libya & Saldanha, Weskus
    Boodskappe
    209
    Wat ry jy?
    2011 Mercedes G 300 Professional, BF M/T 2000 Land Rover Defender 90, OME, Warn winch, dual battery
    Gunstelingplekke
    Vir 4x4, Afrika!
    Regte naam
    Pieter Bezuidenhout

Ek het onlangs vir my 'n produk van "Goalzero" aangeskaf waarmee ek baie beïndruk is! Dis basies 'n opvoubare sonpaneel (4 panele) met 2 led ligte en 'n batterypak - alles pas mooi in 'n ammokis.
    Die lekkerte van die outjie is dat hy sommer alles laai deur die dag en dan ook jou ligte in die aand.

Name:	escape150expdkit.jpg 
Views:	61 
Size:	14.0 KB 
ID:	4778

Dit lyk amper soos die foto hierbo, maar myne het net 4 panele en 2 liggies. Dit spaar jou om van jou battery af te trek, etc en die liggies gebruik baie min krag.

Behalwe dit het ons elkeen ook 'n kopflits vir braai, ens. Vrou het nie meer 'n kopflits nodig om in die aand te lees nie - hy het nou al sy leesstof op sy iPad....(Die word ook sommer gelaai van die powerpack af!)
    Waar daar 'n wil is, is daar 'n weg!

4x4-grondpadkar Deon Kotze's Avatar
    Aangesluit
    09-12-11
    Plek
    Kraaifontein
    Boodskappe
    173
    Wat ry jy?
    Land Cruiser FJ79 EFI met alles wat ek nodig het. Bokwa
    Gunstelingplekke
    Namibia, Namibia, Namibia...
    Regte naam
    Deon Kotze

Ek het ander ligte maar het nou die dag by Brights vir my hierdie handige liggie met sonpaneel gekoop, dink koste was so R200.... Die plastiek sonpaneeltjie is maar so 13 x 8 cm en die lig biekie groter met 3 herlaaibare AA batterye binne. Dit lê sommer as ek ry op dashboard of erens in die son en saans gee die lig sommer n goeie lig vir heelnag. Ook handig om sommer jou kamera batterye bedags te herlaai.....ek laaik van gadgets...

Name:	09052012142.jpg 
Views:	45 
Size:	94.0 KB 
ID:	4779
    Last edited by Deon Kotze; 09-05-12 at 09:56.

Aangesluit
    03-12-11
    Plek
    Polokwane
    Boodskappe
    1,113
    Wat ry jy?
    Gunstelingplekke
    Regte naam
    Chris van der Merwe

Great idees hier, sal lekker gaan shop as ek kans kry
    Chris.

4x4 met agterste ewenaarslot Arrie's Avatar
    Aangesluit
    19-01-12
    Plek
    Bethlehem, Free State, South Africa
    Boodskappe
    540
    Wat ry jy?
    96 Mitshubisi colt rodeo, 98 Mitshubisi Colt Rodeo, Want net melk vrugtesap en Amaroks kom in 2L
    Gunstelingplekke
    Regs voor
    Regte naam
    arrie

As ek gaan visvang by my spot is daar ook nie krag nie maak soos G300 se pa met die twinflex en energy saver globes. Nou toe ons in die CK Khutse was het ek so bietjie tegnologie saam gevat aangesien daar leeue en goeters kan rondloop. ek het by elke tent so n lig geplaas en bydie batt het ek n receiver ingekoppel sodat as jy in die nag van ou kos of bier ontslae moet raak kan jy eers die lig aansit en kyk of daar nie dinge beweeg in die kamp nie. Elke tent het sy eie remote gehad. Vir n torch het ek nog die betroubare maglite en dan een van die nuwerwetse myn lampe wat LED gebruik.
    Last edited by Arrie; 10-05-12 at 20:56.
    Tyd wat gespandeer word om te safari word nie van die mens se voorafbepaalde leeftyd afgetrek nie.

Nobody is perfect. But if you drive a MITSHUBISHI you are pretty close

Plasingtoestemmings

• Jy mag nie nuwe drade skep nie.
  • Jy mag nie boodskappe plaas nie.
  • Jy mag nie aanhegsels plaas nie.
  • Jy mag nie jou boodskappe redigeer nie.
  •