Aanhegsel 0
Kyk hoe bly is ek nou! Dankie ou mater!![]()
Aanhegsel 0
Kyk hoe bly is ek nou! Dankie ou mater!![]()
Baie mooi dankie Jacques
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...
Baie mooi fotos Jacues.
Thanks for the share.
Daarsy nou, dankie Jacques. Bly jyt rg gekom, fotos lyk lekker man!
Johann
Is annerste mooi land daai ja!!!! Daai water ... oihhhh!!
Kiewiet.
If you are going through hell, keep going. - Sir Winston Churchill.
Ja, en nou is daai lekker daarvan terug in my lyf. Soveelso dat ek net wil pak en ry!
My reis het my baie vinnig deur die land gevat. Ek wou soveel moontlik sien omdat dit my eerste keer was. Die gedagte was, mens weet nooit wanneer jy weer daar kom nie. En ek kan met eerlikheid sê dat self die vinnige reis met baie rustigehid gepaart gegaan het. Aan die een kant was die baie ry 'n goeie besluit, nou het bykans elke deel van die land vir myself gesien en kan ek self besluit waar ek die meeste tyd met 'n volgende reis sal deurbring. Ek het egter nie genoeg tyd gehad vir die Kaprivi en Kaudum nie. As iemand vir ons dit ook sal wys asseblief?
Last edited by Ryons?; 17-04-12 at 07:11.
Blou relays is nie niks nie, Jacques, dis die vreeslik vinnig varanderende wêreld ( Tegnologies, sosiaal ... en owerheids! ) wat soms 'n stremmende neiging op die andersins tevrede persoonlikheid het. Maar mense is aanpasbaar en kort voor lank is ons almal in die middel van die IED's van rustige plekke soos Khaudum en Caprivi. Ek sien uit na jou wys en vertel!