Toyota Prado 120: WAT kan ek doen om die dong bikki hoogte te gee?? [Vra my HardBody vrae .. of PATROL -- maar die softroader is niks klinkklaar nie.
En hy moet AF ie pad gaan .. selfs Baboons Pass kan loop
Raad? Opinie? Gedagtes? [een ding IS -- hy is te laag soos hy nou staan.]
Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
http://outreach2africa.co.za/
Doen die suspensie met swaardiens (EFS, TJM, OME, asb. nie Camil?), haal die trappe af, kyk na spacers op die voorste coils, Firestone Ride Rite Lugvere agter. Oorweeg 'n 30-40mm body lift waaroor ek nie mal is nie maar wat geen impak op CV joint hoeke voor het nie. Hardbody is tog ook maar 'n softroader met IFS voor as jy softroader daarvolgens meet , in sy geval net torsion bars ipv coils. Haal plastic bumpers af en sit yster op. So ja jy kan baie doen maar steeds nie soos met die vaste aste op 'n regte Cruiser en Patrol nie.
George
Sal nie glo maar slegs die klimaat beheer stelsel se kontrole was foutief, en dit is uitgevind binne n uur, so ironies as jy n handelaar kry wat graag iets vir jou wil doen.Dit is nou in Wilgers Menlyn RD.Hul diens was uitstekend gewees die werks winkelbestuurder Ray was baie behulpsaam.So jul weet waar ek bly moet nooit jul voertuig vir foutiewe oorsake daarna toe vat nie....... eienaardig dat een handelaar n produk se naam so kan weggooi nie.Ironman se manne was ook baie behulpsaam met hulle diens en het my na McCarthy toe verwys ook. Dankie vir al julle manne se belangsteling dis lekker om met julle te chat. Kom ons maak weer so!!!