Hallo almal ek het al so `n tydjie terug aangesluit , maar eers vanmôre besluit om te pos.
Lees gereeld die forum en vind dit baie interresant.
Hallo almal ek het al so `n tydjie terug aangesluit , maar eers vanmôre besluit om te pos.
Lees gereeld die forum en vind dit baie interresant.
Dan, laat ek sommer die eerste een wees om jou welkom te heet.![]()
Gaius 147 kW & 470Nm torque - Heeltyd Speeltyd
Dankie Wynand ons is mos darem al goeie kennise![]()
Hallo Grips - sit nader aan die vuur maat, gooi brandhout op en behou traksie....
Hallo, ek sien nou hiers 'n hele paar lede hier in die groen Kalahari. Lekker.
Welkom Grips. Soos Gryskoos se, ons is darem nou al 'n hele paar van Die Groenkalahari hier op die forum.
Ek was nou die dag daar by Kathu verby, moes gou iemand in Kururman gaan sien. Daardie ry/stoppe tussen Kathu en Kuruman is darem laf. Dit het my lank geneem Kuruman toe, maar met die terugkom ry daar so 'n FS Mazdatjie voor my en by elke ry/stop, sodra die motor in neutraal is gryp die tweetjies in die Mazda mekaar. Ek kan nerens heen nie en moet maar die gedoente sit en aanskou. Dit het nogal gemaak dat die pad met die terug kom nie so lank was nie.
Hoog is amper soos ver, dit is net baie meer op en nie so plat nie.
Welkom Grips
Welkom Grips.
Gooi daai kole.![]()
Gaan GROOT.....of gaan huis toe!
Welkom Christo
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...
christo!
Hoop nie die groen kalahari is volgende week ysige kalahari nie.
Geniet die vuur & gooi kole mater.
Dit makie sakie! Wanneer ry ons?
Christo [aka GRIPS] -- welkom hier -- jy se min, so skryf k ook maar min.![]()
Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
http://outreach2africa.co.za/
Oompie Mac dit is makliker om te lees as om te skryf. Ek lees graag en besoek die forum gereeld en vind dit baie interresant. Glo my ek sal nog laat waai. Jacques ek raak seker pieperig maar het lanklaas so koud gekry soos hierdie winter.
Hier is `n paar foto`s van my jagkar (Nissan Patrol G60) en my projek Ford Ranger
NOU het jy my belangstelling -- wat sit voor in daai bek? 327 Chevy of 350 Ford Cleveland ?? [ek raai Ford n.a.v. die Blou ??]
Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
http://outreach2africa.co.za/
Oompie Mac die Patrol het `n 302 Ford met Edelbrock E-street heads , Edelbrock inlaat , roller rockers en Holley 4 keel 670cfm offroad vergasser . Hy moet so tussen 230 en 260kw maak. Vir die Ranger het ek `n 347 stroker gebou wat 300kw en 600nm behoort te maak.Het die Patrol jare terug gebou verkoop en`n paar jaar gelede terug gekoop.
Welkom Grips ... welkom !
Juis nou die ander aand gestem dat julle dorpie ook in aanmerking kom vir dorp van die jaar ... is darem 'n mooi plek - ai - en die bome !
Baie welkom op die forum Grips. Dankie vir die fotos.