Hallo almal
Ek is David en ek is verslaaf aan boskamp en veldry en kampvure en sonsondergange en jag en braaivleis met braaibrood en so aan en so aan...![]()
Hallo almal
Ek is David en ek is verslaaf aan boskamp en veldry en kampvure en sonsondergange en jag en braaivleis met braaibrood en so aan en so aan...![]()
Welkom David lekker om van jou te hoor daar uit Namibia.
Groete Dries
As ek nie rondry in Saluki nie dan werk ek.
Welkom David daar uit Wind se Hoek, hoe maak daai FJ in die duine??
[SIGPIC][/SIGPIC]Ons ry enige plek
Welkom om die kampvuur David.
Gooi op hout en maak die kampvuur groter.![]()
Gaan GROOT.....of gaan huis toe!
Welkom David
Dankie julle
Frik as jy die water uit die FJ se petrol hou loop hy lekker ligvoets sou ek sê!
Ek geniet hom nogal...
Van een David aan 'n ander : BAIE welkom !
Mintag - jy bly mos in die allerbeste van plekke ...
Mag ons mekaar eendag raakkuier om 'n vuur in die duine ...
Baie welkom David. Geniet dit hier omdie vuurtjie.
Johann
Welkom David
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...
Welkom David. Geniet dit om die Kampvuur.
Welkom David, Windhoek is op my "bucket list" , eendag!
Moet nooit ophou droom nie - wanneer jy ophou droom , sal jy nog leef, maar jy sal nie meer lewe nie!
Wederom wederom .. sta' nader, sta' nader -- En WELKOM hier tuessen ons -- gooi brandhout op, en sleep 'n stomp Kameel nader .. smaak my hier kom 'n koeltetjie, arme Sutherlanners het v'more met minus 10 opgestaan [OF bly lê] -- so, laat ons maar die vuurtjie lewendig hou...
Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
http://outreach2africa.co.za/
Hennie -- waa in Garsfontein bly jy? Ik is ook 'n Grasfonteiner -- dalk moet ons 'n koffie aanslaan by Bugattis .. of iewers, eendag..
Trug na die Kaapse weer -- ek mis dit, die wind, die koud, die fynnnnnnnnn reentjie, die Berg, die see en die Laanie wat skrie " Aaaaaargie Argus .. riet-oll ubaat oiet maasta.."
Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
http://outreach2africa.co.za/
Oompie Mac,
Hier in die Hondedorp na aan Woodhill. Die koffie-ding klink reg.
Hennie Beukes
"As jy iets wil hê wat jy nog nooit gehad het nie, moet jy iets doen wat jy nog nooit gedoen het nie"
david!
Jy woon in n pragtige land! Lekker saam kuier.
Dit makie sakie! Wanneer ry ons?