dagse mense ,,,,
nuut op op die forum.
ek ry n Jimny
dagse mense ,,,,
nuut op op die forum.
ek ry n Jimny
Welkom Golfstok( Wicus).Kom praat en kuier saam, hoe meer siele hoe meer vreugde. Daar is nou al baie "fories "in Petoors dorp, julle kan al amper kolonie genoem word!! (Julle sal moet stem vir n "burgemeester")
[SIGPIC][/SIGPIC]Ons ry enige plek
ja nee pretoors dorp is maar die beste ...![]()
dagsê Wicus, welkom by die ou vuurtjie, gooi die kole mater.
Johann
Dis nou wat ek noem "short & Sweet". Welkom Wicus
Gaius 147 kW & 470Nm torque - Heeltyd Speeltyd
Inderdaad sort en sweet - nes daai Jimny .... ek het 'n ou 1998 Suzuki Vitara Softtop (drie deur)....
En mensig - ek geniet die moustertjie gate uit !!
Maar nietemin - baie welkom - sit nader - gooi 'n stomp of ses en gesels lekker saam ...
Welkom Wicus by die kampvuur
My wiele is rond
welkom golfstok hoop jy geniet jouself hier oppie forum net soos ernie met sy sege gooi kole groetnis bostokelos
Welkom Wicus.
Welkom by die vuur Wicus!
Welkom Wicus, my seun is tans besig om te "shop" vir 'n Jimny
Moet nooit ophou droom nie - wanneer jy ophou droom , sal jy nog leef, maar jy sal nie meer lewe nie!
Baie welkom. Nou vir 'n bietjie meer oor jouself en veral 'n foto of twee.
http://www.wegry.co.za/forum/showthr...yk-almal/page6
Hennie Beukes
"As jy iets wil hê wat jy nog nooit gehad het nie, moet jy iets doen wat jy nog nooit gedoen het nie"
Welkom!
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...
Welkom Wicus.
A journey of a thousand miles starts with a single dream.
wicus!
Sien die jimny het n bietjie van n kosmetiese opkikker gehad, lekker ry & geniet die vuur.
Dit makie sakie! Wanneer ry ons?
Welkom gholfstok. Jou van is nie dalk Ras nie?
Welkom Wicus. Geniet dit om die vuur.
baie dankie almal. voel amer ge-eerd met al die verwelkominge![]()
Hallo Wicus,
Ons sien jy het al voor ons aangelsluit en jy skryf: "dagse mense ,,,,
nuut op die forum, ek ry n Jimny".
Ons ry ook 'n Jimny en was onlangs met hom deur Botswana. Toe ons terugkom het ons by Kampvuur aangesluit en plaas nou so kort-kort 'n stukkie van ons toer-ervaringe. Het jy dit al raakgelees? (Dis onder Bestemmings). Aanvanklik was ek skepties oor ons keuse van 'n 4x4, maar deesdae het ek baie respek vir die dingetjie. Ons ken nie eintlik ander mense wat een ry nie. Ek sal graag van jou wil hoor hoe vind jy die Jimny, want ons karretjie is nog relatief nuut.
Groetnis. Karel en Doret /xx
Jy weet mos wat hulle seg: Jimny is koning. Welkom Golfstok. Koel naam. Ek sal maar liewer nie te veel vra waar dit vandaan kom nie...
"In a city you don't live, you just show off." Herman Charles Bosman
Ali van Wyk
Tel. +27 21 443 9831
ali@wegry.co.za
HEELPAD GRONDPAD!
ek is mal oor die Jimny. Nog nie n lift kit in nie ... so hier en daar chicken ek uit op obstacles dood eenvoudig omdat ek nie wil braaf wees (en dom) en die kar beskadig nie...maar as ek iets aanpak kom ek elke keer ander kant uit.
Al wat my effe pla is die 3deur en min pak plek (genoeg plek vir 2) ... maar verder is daai kar my hart se punt. Ek het redelik goeie huiswerk gedoen voor ek hom gekoop het en almal het gese ek gaan my vorige kar mis (lancer 2.0GL) ...het die Jimny nou al so 6 na 7 maande en is glad nie spyt nie....mis ook nie my kar se krag en spoed nie.
Jimny is die beste waarde wat geld kan koop ...en na jou paaiement afgaan het jy nog geld vir kos ook oor hehe
Ek ry op die oomblik met my swaertjie se Jimny want hy's vir 'n klompie maande oorsee. Dis 'n fantastiese karretjie net om die dorp rond te ry. Dis net jammer jy kan net twee kinders op die agtersitplek sit, want ek het drie.
Het julle ooit Cyril Kloppper se storie oor sy Jimny in WegRy gesien?
http://www.wegry.co.za/rygoed/articl...ossie-maar-man
"In a city you don't live, you just show off." Herman Charles Bosman
Ali van Wyk
Tel. +27 21 443 9831
ali@wegry.co.za
HEELPAD GRONDPAD!