Resultate 1 tot 17 van 17

Draad: Hi Lux 3.0 kzte 4x4 wat warm word

4x2 met ewenaarslot Dakar's Avatar
    Aangesluit
    11-01-12
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    28
    Wat ry jy?
    2004 Ford Ranger 4.0 4x4 d/c. Ironman shocks met BF A/t bande,8000 warn winch,canopy, sover maar die
    Gunstelingplekke
    3 provinsies etosha panne swakopmundt en al die ander wat nog gaan kom
    Regte naam
    Andre Horn

Hi Lux 3.0 kzte 4x4 wat warm word

My skoom male ry n kzte d/c wat stadig warm word as mens ver ry, die engine se verkoeling sisteem is heeltamel deur gegaan, die regte termostaat rediator cap viskus en fan regte v- belts rediator is skoon gemaak en geen lekkasies nie want die sisteem hou druk met n druk toets. al die parte is genuine toyota parte. die bakkie se brandstof verbruik is normaal. al wat ek nog nie vervang get nie is die uitlaat stelsel wat ek dink miskien half geblok kan wees. hy word warm as mens van JHB na Namibie toe ry veral eers omtrent in Botswana. Het iemand enige ander raad wat ek kan probeer.

4x4 met agterste ewenaarslot Arrie's Avatar
    Aangesluit
    19-01-12
    Plek
    Bethlehem, Free State, South Africa
    Boodskappe
    541
    Wat ry jy?
    96 Mitshubisi colt rodeo, 98 Mitshubisi Colt Rodeo, Want net melk vrugtesap en Amaroks kom in 2L
    Gunstelingplekke
    Regs voor
    Regte naam
    arrie

Re: Hi Lux 3.0 kzte 4x4 wat warm word

Andre laat hom toets by silverton vir n gekraakte top of head gasket wat lek. hulle het so blou vloeistof wat hul in n tiepe suig buis gooi as dit groen verkleur dan is daar fout met die top/head iewers. Kan ook die exhaust wees het so fout op my corrolla gehad en die exhaust vervang en probleem opgelos.
    Tyd wat gespandeer word om te safari word nie van die mens se voorafbepaalde leeftyd afgetrek nie.

Nobody is perfect. But if you drive a MITSHUBISHI you are pretty close

4x2 met ewenaarslot Dakar's Avatar
    Aangesluit
    11-01-12
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    28
    Wat ry jy?
    2004 Ford Ranger 4.0 4x4 d/c. Ironman shocks met BF A/t bande,8000 warn winch,canopy, sover maar die
    Gunstelingplekke
    3 provinsies etosha panne swakopmundt en al die ander wat nog gaan kom
    Regte naam
    Andre Horn

Dankie Arrie sal dit probeer.

Administrateur Gerrie van Eeden's Avatar
    Aangesluit
    01-12-11
    Plek
    Slaapstad
    Boodskappe
    541
    Wat ry jy?
    Op die oomblik, 'n Camry.
    Regte naam
    Gerrie van Eeden

Hehehe... ek het nou lekker gelag. ek weet dis nei regtig so snaaks nie, maar wat Andre skryf dat die Toyota eers warm word in Botswana oppad Namibië toe... net in Afrika praat 'n mens van sulke groot afstande sonder om te dink dis snaaks... Wel, miskien is dit net vir my snaaks...
    Daar is nooit iets soos genoeg grondpad nie.

Gerrie van Eeden
    Joernalis - WegRy/ Journalist - Drive Out
    gerrie@wegry.co.za

4x2
    Aangesluit
    09-08-12
    Plek
    Riversdal
    Boodskappe
    1
    Wat ry jy?
    Toyota Prado 3.4 V6 2001 model Pakrak, Frontrunner Ddakrak dub bat stelsel
    Regte naam
    Ricus van der Vyver

Andre ek het selfde probleem met my ou 1800 hilux bakkie gehad.Ek het na groot gesoek en vervang van w/pomp,termostaat,pype,rad-cap op ou end verkoeler vervang-'n klomp van die buisies was verstop dit was sowat 3 jaar gelede-sy was nog nooit weer warm nie.Hoop dit help

4x2 met ewenaarslot
    Aangesluit
    01-06-12
    Plek
    Roodepoort
    Boodskappe
    37
    Wat ry jy?
    2003 Pajero 3.2 D-iD Auto SWB. 4x4. Sleep 'n 1998 Jurgens CI Escape. Yellow Blade Stabiliseerder.
    Gunstelingplekke
    Drakensberge. Knysna en omgewing. Port Alfred.
    Regte naam
    Willie Viljoen

Ek stem met ricus se voorstel. Ek sal ook die lugvloei deur die verkoeler nagaan en kyk of dit genogsaam is om die verkoeler afte koel onder erge hitte-onstandighede.

4x4 met twee ewenaarslotte Oompie Mac's Avatar
    Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Benoni
    Boodskappe
    2,312
    Wat ry jy?
    Toyota Prado VX, 4.0 V6 en LOBO die legende
    Gunstelingplekke
    Okavango Delta; Moremi, Kalahari, Boesmanland, Richtersveldt
    Regte naam
    Mac Mc Menamin

vervang jou ratkas olie -- en sommer die ewenaars s'n ook. Die olie se smering vervaag met verloop van tyd -- dan, as jy die hleel Karoo of Kalahari in een tog aandurf, raak dinge "taai" en moet die enjin harder werk

KZTE is berug vir sy "heads" wat kraak [haarlyn krakies] wat ook rol kan speel. Voorts, die pakstuk kan ook die loller wees -

Sterkte -- ek en Boezman spook ook nog met die ding wat warm word slegs teen opdraendes [sodra on oor die bult is en ak spoed afbring na so 110, dan is hy weer normaal ... ons kopkrap nog met die een ..
    Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
    http://outreach2africa.co.za/

4x2 met ewenaarslot Cruiser's Avatar
    Aangesluit
    03-12-11
    Plek
    Kuruman, Noord Kaap.
    Boodskappe
    95
    Wat ry jy?
    Land Cruiser 1995 4.5 EFI GXL (M). Old man emu suspensie, en Hannibal dakrak
    Gunstelingplekke
    Kalahari en Namibië
    Regte naam
    Nico van Noordwyk

Hi Andre, as gevolg van die KZTE se reputasie sal ek eerste by die silinderkop en pakstuk begin, en daarna die verkoeler kontroleer. Maak ook seker die mengsel van antivries is 50% / 50% met water (gedisteleerdewater is altyd beter). As hy net antivries in het is daar 'n swak oordrag van hitte en kan die enjine ook begin oorverhit.

Sterkte.

“Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.” --Jeremy Clarkson.

When one engine fails on a twin-engine airplane, you always have enough power left to get you to the scene of the crash.

4x4 met laestrek grips's Avatar
    Aangesluit
    12-06-12
    Plek
    Kathu
    Boodskappe
    316
    Wat ry jy?
    Ford Ranger dc 4x4 Ford Ranger sc 4x4 Nissan Patrol G60 V8 Ranger sc V8 met Dana diffs 35" bande
    Gunstelingplekke
    Namib en Weskus
    Regte naam
    Christo van Vuuren

`n Voertuig wat baie stadig warm raak se probleem lê gewoonlik by sy verkoeler. As die pakstuk gegaan het sal hy oormatige druk in die verkoeler veroorsaak en het gewoonlik water verlies tot gevolg. Verwyder die verkoelerprop skakel die enjin aan en laat dit werkstemperatuur bereik. Kyk vir konstante lugborrels wat dui op `n silinderkop / pakstuk probleem. Ruik of die verkoeler water na uitlaatgas ruik. As jy hierdie tekens kry beteken dit probleme met die silinderkop / pakstuk. Verkoelings agente het `n vloeistof wat hulle in die verkoeler gooi wat van kleur verander as dit met uitlaatgas in die water in aanraking kom . Sterkte.

4x2 met ewenaarslot Vlak vark's Avatar
    Aangesluit
    24-08-12
    Plek
    phalaborwa
    Boodskappe
    51
    Wat ry jy?
    1995 toyota D/C 4x4
    Regte naam
    Nico Beetge

Andre.toets die viscous fan. as die bakkie ver gery het en jy stop moet die fan nie vry te draai nie. indien hy draai is die viscous voutief. myne het die selfde gedoen. kan heeldag in die dorp rondry sonder dat die temp styg, gaan ry 30km ver teen 130Km\h dan klim die temp naald.

hoop dit help

Aangesluit
    12-06-12
    Plek
    Kathu
    Boodskappe
    316
    Wat ry jy?
    Ford Ranger dc 4x4 Ford Ranger sc 4x4 Nissan Patrol G60 V8 Ranger sc V8 met Dana diffs 35" bande
    Gunstelingplekke
    Namib en Weskus
    Regte naam
    Christo van Vuuren

Andre ,
    `n Visco fan word deur `n hitte sensitewe klep beheer voor op die waaier. Teen hoe spoed is die visco basies buite werking en word die enjin verkoel deur die lug wat deur die verkoeler vloei. Kyk maar na motors wat toegerus is met elektriese waaiers hulle werk gewoonlik slegs in verkeer of wanneer `n voertuig stadig beweeg. Op `n visco word dit ingeskakel wanner die hitte sekere temperture bereik en skakel uit sodra dit weer afkoel. Dit is soos Vlak Vark sê as dit heeltyd vry draai dan het die outjie gegroet. Ry hom lekker warm stop laat hy vir so vyf minute staan , trek weg en moker hom jy sal die waaier hoor raas ( blaas) totdat dit opspoed is en dit vêr genoeg afkoel om uit te skakel. Die KZ`s het so `n ou klein probleempie in warm weer, dit is nie toegerus met `n elektriese waaier vir die lugverkoeler se kondensator nie. Help gewoonlik om die lugverkoeler af te skakel as hy begin warm loop. Dit is ook toegerus met `n stelsel wat die dieselpomp terug sny as hy begin warm loop.

4x4 met twee ewenaarslotte Oompie Mac's Avatar
    Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Benoni
    Boodskappe
    2,312
    Wat ry jy?
    Toyota Prado VX, 4.0 V6 en LOBO die legende
    Gunstelingplekke
    Okavango Delta; Moremi, Kalahari, Boesmanland, Richtersveldt
    Regte naam
    Mac Mc Menamin

anner ding wat dit KAN wees: Die waterpomp se blaaie is bikki weggewerk en mettertyd, soos die behoefte vir volume water wat verkoel moet word toeneem, dan maak hy dit nie..

'n gadagte -- JOTTO ?? wat sê jy?
    Hoe weet jy jy is klaar met Uitreik? Solank jy lewe .. is jy nie.
    http://outreach2africa.co.za/

4x4 met agterste ewenaarslot jotto's Avatar
    Aangesluit
    10-02-12
    Plek
    Centurion, langs Groenkloof Natuur Reservaat
    Boodskappe
    807
    Wat ry jy?
    4x4 Pajero 3.2 Di D Home made "ARB" bumper, home made roof rack
    Gunstelingplekke
    George, Knysna, Waterberge, Laeveld
    Regte naam
    Johann

Quote Originally Posted by Oompie Mac Lees boodskap
    anner ding wat dit KAN wees: Die waterpomp se blaaie is bikki weggewerk en mettertyd, soos die behoefte vir volume water wat verkoel moet word toeneem, dan maak hy dit nie..

'n gadagte -- JOTTO ?? wat sê jy?
    Eish, ek sit nou al lank opmy hanne hier. Dis baie moeilik om sulke dinge te diagnoseer en moet mens gewoonlik self daar wees om dit eerstehands te sien. Ek glo elke simptoom het n baie spesifieke oorsaak, en met tyd en ondervinding leer mens hulle almal en raak dit makliker. Soos Oompie noem, dit kan n oorsaak wees, maar kan getoets word deur die "stroom" sterkte te toets in die verkoeler. En daai blaaie werk gewoonlik net weg as mens nie met die antivries in ry nie, skoon water vreet die binnegoed sleg op, en sommer vinnig ok!

My raad is ook, laat die verkoeler toets vir blokasie, asook vir gasse. As dit als goed lyk, is dit baie moontlik eerder n geblokte EGR (exzorst gas regulator). Hom kan jy sommer heeltemal afhaal. Ek is nie seker of joune dit ophet nie, maar kyk maar, want daai ding gee presies die somptome wat jy genoem het.
    Johann

4x2
    Aangesluit
    14-07-12
    Plek
    polokwane
    Boodskappe
    4
    Wat ry jy?
    Toyota Prado swb 3kzte
    Regte naam
    Theuns

Ek het n prado swb 3.o KZTE wat warm word as ek my woonwa sleep teen styl opdraandes.Die visco fan was die probleem,nadat ek hom ge lock het het ek die afgelope naweek Eland toe gesleep dit was warm en die naald het niks beweeg van af normaal nie.Ek sal n nuwe een kry en ook n elektriese waaier installeer om die lugvloei te verbeter.

4x4 met twee ewenaarslotte Dries de Kock's Avatar
    Aangesluit
    22-12-11
    Plek
    Bothasig
    Boodskappe
    1,577
    Wat ry jy?
    2012 Ford Ranger 3.2 4X4 Auto 2008 VW Polo TDI 96kw Swambo se kar 2008 VW Polo TDI 74kw
    Gunstelingplekke
    Namibia, Weskus (groot maats met krewe)
    Regte naam
    Dries

Miskien is dit tyd om so n' bietjie window shopping te gaan doen. Jy weet, jy en Ma stap so bietjie by plekke in maar jy koop niks totdat jy per ongeluk by Toyota instap en jy sien daai nuwe Hilux. Dis amper soos om Galjoen te van met bloed wurms, jy byt dadelik.

Ek grap net, dit kan deur uitwerk om rond te soek en te laat werk aan n' oorverhittings probleem. Dis wat h'die forum so lekker maak, almal klim in en help en gee raad...

As ek nie rondry in Saluki nie dan werk ek.

4x2
    Aangesluit
    14-07-12
    Plek
    polokwane
    Boodskappe
    4
    Wat ry jy?
    Toyota Prado swb 3kzte
    Regte naam
    Theuns

N nuwe HILLUX lyk alte te anloklik maar ek hoor die mense se die beste voertuig is die een wat klaar betaal is of wat praat ek nou wat se julle

Aangesluit
    12-06-12
    Plek
    Kathu
    Boodskappe
    316
    Wat ry jy?
    Gunstelingplekke
    Namib en Weskus
    Regte naam
    Christo van Vuuren

Quote Originally Posted by Theuns Botha Lees boodskap
    N nuwe HILLUX lyk alte te anloklik maar ek hoor die mense se die beste voertuig is die een wat klaar betaal is of wat praat ek nou wat se julle
    Dit is soos ek dit ook verstaan Theuns.

Plasingtoestemmings

• Jy mag nie nuwe drade skep nie.
  • Jy mag nie boodskappe plaas nie.
  • Jy mag nie aanhegsels plaas nie.
  • Jy mag nie jou boodskappe redigeer nie.
  •