Nou ja, wie het gese mens kry nie goeie diens in die boendoes van Namibia nie. Ons was nou onlangs op vakansie in Namibie, en terwyl ons in Khorixas gebly het, een oggend oppad Twyfelfontein toe 'n papwiel opgemerk, so die moes inderhaas reggemaak word voor ons in die pad kon val. Aangesien daar 'n vulstasie was regoorkant die pad besluit ek toe daar is geen manier wat ek nou die "repair kit" gaan uithaal en dit self doen nie, en dit is mos aanvaarbaar om die locals te ondersteun.
Verrassing (of was dit?), geen sulke tipe diens beskikbaar by die (welbekende handelaar) nie. Beduie my to na die "local tyre repair man" so oppad uit die dorp uit. Daar aangekom maar lekker skepties gekyk na die spulletjie, en sowaar die vet, ek moes my "woorde" sluk. Handgereedskap of te not, die mannetjie het een fantastiese taak verrig, sonder enige krappe aan die velling, en nogal met die regte PPE aangetrek ook (gehoorbeskerming en brille) toe hy nou die band lap. En "Nee meneer, ons gebruik nie daai wat jy in die band insteek nie, ons "patch" hom behoorlik binnekant." R75 later en ek is oppad! Wat 'n wonderlike ervaring. SELFS DIE PLAASLIKE POU WAS TEVREDE! Het die mannetjie sommer 'n GROOT tip gegee!
En daar staan ek en die "chief" met 'n lekker koue bier so 'n ruk later na een asemrowende uitstappie na Twyfelfontein.

Antwoord met aanhaling
Etosha 2009.