As ek nie rondry in Saluki nie dan werk ek.
Jis Dries, daar leer ek nou iets nuuts hier. Maar verduidelik bietjie watse vet is die daai?
Johann
Al wat ek van weet met en sonder die wurms in Mei, Junie, Julie en Aug is Tarentaal. Is die dalk Vlakvark?
Lyk vir my na 'n visserige besigheid. Al gehoor van Kuite (spelling?), maar weet nie juis wat dit is nie.
Vir seker is dit snoekkuite (viseiers) daai - hoe water my mond nou! Die weer is reg in die Kaap - so die snoek behoort te loop! Laat my dink om sommer nm by die Koöperasie 'n draai te gooi as hier nie 'n bakkie smous langs pad staan nie. Het die wyn - kort nog net die snoek![]()
Ek weet ook net van Tarentale in die maande sonder R...![]()
Daar is nooit iets soos genoeg grondpad nie.
Gerrie van Eeden
Joernalis - WegRy/ Journalist - Drive Out
gerrie@wegry.co.za
Sal ek wat uit die bosveld kom vra "watter deel van die bees is dit hu?"![]()
Kaapse Kaviaar...![]()
Thys de Jager - thys@teamoffroad.co.za
Lid van SANOTA en OGATO
Besoek ons webblad: www.teamoffroad.co.za
Moet sê, ek leer ook nou iets - het self met tarentale grootgeword, maar ken nie van net tarentale jag in die maande sonder die "r" nie!
Wil nou nie Dries se draad hier oorvat nie, maar terwyl julle nou so ernstig wonder wat die kuite is. Dries het pragtige foto's daarvan gepos - die "voor" en die "na". Dit is die vis (snoek in dié geval) se eiers wat jy daar tussen die derms uithaal as jy hom vlek en die tradisionele manier om dit gaar te maak is soos Dries daar verduidelik het. Dit is ryk en lekker en jy sluk hom af met 'n smaaklike witwyntjie met vars brood en korrelkonfyt (druiwe) - niks meer nie. Die "Capies" noem dit ook Cape Caviaar.
Die geloof is ook maar dat jy snoek net in die maande sonder "R" vang anders kan jy dalk kamma wurms innie snoek kry, maar daai is nie rêrig wurms nie. Ons eet hom deesdae maar sommer deur die jaar. By die Koöp koop ons die gevriesde snoek wat hulle in die diep see trol en dan vinnig vries op die boot. Maar 'n vet vars snoek bly natuurlik maar koningskos - en as daar kuite in is, is dit 'n bonus. Die smouse by die bakkies haal dit natuurlik vooraf uit as hulle die vis vlek en moet jy ekstra betaal vir daai kaviaar!
Al wat ek ken wat amper so lyk, is vetderm, maar die R speel nie daarin 'n rol en jy braai dit op die kole.
Hoog is amper soos ver, dit is net baie meer op en nie so plat nie.
met lekker niertjies en lewer met uiewe ook tussen in
Laestrek het niks met joga te doen nie
Ons Tengers ken nie daai mooi goed nie ...
Maar ons sal verseker saamsmul.
(Gode sy dank skoonpa is skaapboer ... ek sou andersins maar bedroeë daarvan afgekom het)
(... ek is so dik ... want ek vreet so lekker)
Dis soos daai Stellenbocher se Snoek kuite. Die Kaap is vrot van die snoek en ek moet se mooi vet en lekker. n' Omie hier by ons, hy is n' Langgaan, verkoop n' groot snoek vir R60 en aan so n' bokwa kan 4 grootmense maar aansit..Ek hoor die Matroosberge le sit van die sneeu, ek ry more daai kant toe oppad Montagu toe
Groete
Bring Foto's van die berge![]()
Dries, smaak my jy het al snoek, kreef & en diesmeer geproe, ek is maar van Mamparralanga en kom min by die familie by die see, so vertel my: wats 'n pap snoek? Is dit een wat al te groot geword het?, ek kom so iets agter van die "Hake" wat ek soms hier koop, jy maak hom gaar maar dis maar 'n papperige spul, kleiner vis is baie lekkerder.![]()
Blessie,
n' Pap snoek is n' ou snoek, hy is nie meer vars nie. Soos enige vis, moet die oog mooi skoon wees, en nie dof nie, want dan is hy by sy beste tyd verby. Mooi vis wat jy daar het.
Groete
Soooo!!! mooi om te sien, sneeu op die berge, dit moes iewers in my kleintyd indruk gemaak het??
Blessie,
Ja jong ek duik kreef hier aan die weskus in water seker so 9-10 grade c. Ek raak nou te oud vir die koue water en my ou bene wil kraak...Die wette het hier so verander jy, kan behoorlik nie n' kreef kry in die duik tyd nie, jy moet maar oe toemaak en vat as jy kry. Dis amper soos Galjoen tyd, as jy mag vang dan is daar niks maar buite seisoen dan vang jy net Galjoen.
My uithang plek as ek wil duik is Bokbaai en dan op lans die Weskus daar by Strandfontuin en hoer op daar waar nie karre en mense kom nie. Duikers moet maar oppas die locals sleel jou goed as jy alleen duik en iemand nie jou goed oppas nie.
Groete.
Die ou mense het geglo as jy 'n snoek aan sy stert swaai en hy's styf is hy "pap" en as hy pap is as jy hom swaai is hy reg! Ek kon nog nooit dié toets suksesvol in die praktyk bewys nie, maar nou ja, wie gaan vir die "ou mense" sê dis nonsensSelf kyk ek hom ook maar in sy oë en die tekstuur van die vleis - as dit so bietjie begin wegbreek en melerig raak, hou ek maar verby. Partykeer is die "china" (klein) snoekies lekkerder as die bokwaens wat geneig is om gou droog te braai as jy nie jou storie ken nie.
Maar nou ja, laat ek my nie op die terrein van snoek "braai" begewe nie - daarvoor het ons 'n bottel soetes en nog baie hout op die vuur nodig terwyl die sneeu val, want dit kan 'n laaaang gesprek word![]()