More Marius
Ai jong ja nee jy sal moet rond shop. Naas die battery was die solinoid die duurste ding wat ek moes koop, my was so R400. Die Harrison plugs was nie so duur nie, het dit by 4x4 Megaworld gekoop. Die ander goetertjies koop jy eerder by n elektroniese plek.
Die battery is n ander storie op sy eie, en baie manne wat ek nou al gesien het gebruik die deep cycle batterye, wat in my mening die verkeerde battery is vir jou voertuig as jy jou yskas en inverter wil hardloop van hom af, veral as jy gaan parkeer vir n paar dae en die kar nie gaan ry nie. In my mening is die beste battery vir dit 'n High Power battery, dis wat ek het, an kyk, hy is taai. Ek parkeer n week lank, trek my yskas voltyds van hom af, asook my fone en iPads work gelaai elke aand. Hy laai ok in onder 3 uur vol. sy prys is stewig, maar jy koop hom net een keer.
Rakende die ou metertjie, jy het nie so n fancy een nodig soos daai yuppie winkels aanhou nie. Vat sommer net jou volt meter saam man, daai een in jou garage, jy weet mos. so 3 ure voor jy by jou bestemmin aankom, sit jy die skakelaar aan dat daai battery laai.
Ook die battery boks, jy't nie daai fancy goed nodig nie, net 'n boot battery boks, daai plastiek goed, hulle kos R50, maar ek het een vir jou verniet.
Jy is welkom om te kom kuier vir koffie dan wys ek jou gou hoe die lot aan mekaar pas.
Groete

Antwoord met aanhaling