Resultate 1 tot 5 van 5

Draad: 12VDC na 230VAC 350w omsetter

4x4 met twee ewenaarslotte jacques odendal's Avatar
    Aangesluit
    30-01-12
    Plek
    Kuilsrivier.
    Boodskappe
    1,100
    Wat ry jy?
    76 lc stasiewa & 79 lc bakkie diesels
    Gunstelingplekke
    Hoe willer hoe beter.
    Regte naam
    Jacques Odendal

Question 12VDC na 230VAC 350w omsetter

Het iemand hier dalk ondervinding van die COTEK SK350-212 "true sine wave" omsetter. Enige rede om nie die produk teen R1300+vat aan te skaf nie? Ek is bereid om spesifiek meer te betaal vir n hoë kwaliteit uitset wat nie sensitiewe elektronika sal beskakdig nie. Vraag is net of dit robuust genoeg is om saam te ry in die veld en dan antwoord ek maar eintlik myself dat as jou kamera dit kan vat dan kan meeste toerusting dit seker oorleef met die nodige sorg. Dit moet net hou en sy werk bly doen.
    Dit makie sakie! Wanneer ry ons?

4x4 met agterste ewenaarslot Arrie's Avatar
    Aangesluit
    19-01-12
    Plek
    Bethlehem, Free State, South Africa
    Boodskappe
    557
    Wat ry jy?
    96 Mitshubisi colt rodeo, 98 Mitshubisi Colt Rodeo, Want net melk vrugtesap en Amaroks kom in 2L
    Gunstelingplekke
    Regs voor
    Regte naam
    arrie

Re: 12VDC na 230VAC 350w omsetter

Jacques sover my kennis strek maak die pure sine wave nie saak op elektroniese toerusting nie. DIe pure sine wave kom in by goed wat met motors werk. Op n ander forum het n elek ing my vertel hoekom dit belangrik is dat goed soos yskaste en ander toerusting wat met motors werk n pure sinwave inverter moet he. Die Gaan oor die kurwe van die elektriese tyd want die motor gedrewe toerusting soek n ronde kurwe nie n vierkantige kurwe soos in modified sine wave nie. Die rede hoekom pure sine inverters soveel duurder is as modified sine is die vervaardingings koste. Jy kan ook HTC inverters google hulle het ook n groot verskeindenheid en is baie billik geprys en van goeie gehalte.
    Tyd wat gespandeer word om te safari word nie van die mens se voorafbepaalde leeftyd afgetrek nie.

Nobody is perfect. But if you drive a MITSHUBISHI you are pretty close

Aangesluit
    30-01-12
    Plek
    Kuilsrivier.
    Boodskappe
    1,100
    Wat ry jy?
    Gunstelingplekke
    Hoe willer hoe beter.
    Regte naam
    Jacques Odendal

Dankie arrie. Ek loer daai draad ook. Ons het al vantevore probleme met toerusting gehad wat van bystandopwekkertjie gewerk het, so ek is nou bitter versigtig. Gebruik glad nie meer opwekker sonder "avr" nie, so nou dink ek dat die skoner golf n beter opsie is vir n "inverter" ook.

4x4 met twee ewenaarslotte Peter Connan's Avatar
    Aangesluit
    06-12-11
    Plek
    Kempton Park
    Boodskappe
    1,964
    Wat ry jy?
    1996 Nissan Patrol SGL 4.2 Petrol Langafstand-tenks OME vering PBE dubbelbatterystelsel 33" BFG
    Regte naam
    Peter Connan

Jacques, meeste kragopwekkers lewer "true sine wive". Want dit is uiteraard presies wat uit 'n maganise roterende generator uitkom. Die skade is waarskylik as gevolg van die frekwensie wat uit die generator uitgekom het eerder as die golf-form. Want die frekwensie hang af van die RPM van die generator, en dit verander wanneer die lading op die generator verander, terwyl die enjinbeheermeganisme spook om aan te pas.

MAW, jou vorige skade is waarskynlik deur 'n ander probleem veroorsaak?\

Meeste van die elektronika wat ons op kamp gebruik, behoort nie eintlik deur golf-form geaffekteer te word nie, want meeste van hulle (soos jou skootrekenaar) werk eintlik van die battery af, en die kragtoevoer laai net die battery.
    Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry...

Aangesluit
    30-01-12
    Plek
    Kuilsrivier.
    Boodskappe
    1,100
    Wat ry jy?
    Gunstelingplekke
    Hoe willer hoe beter.
    Regte naam
    Jacques Odendal

Dankie peter. Ons het die harmonieke gemeet op die kragopwekkers. Die "cheapies" se sogenaamde ware sinus golf is baie verbuig deur die harmonieke. Ek glo veral die 3de harmoniek maak taamlik amok. Op ons hoospanning toetsapparaat was dit die kapasitor van die "power supply" wat gegaan het. Nou is ek juis skepties omtrent die elekronika in die battery laaier van die kamera & skootrekenaar. Behoort die "inverter" teen more te hê. Gaan kyk hoe stabiel die frekwensie is & wat die totale harmoniek verbuiging is. (thd = total harmonic distortion) Wil ek ook nou nie te tegnies raak nie, want ek is nie n krag eletronika ou nie, daarom vra ek eerder.

Plasingtoestemmings

• Jy mag nie nuwe drade skep nie.
  • Jy mag nie boodskappe plaas nie.
  • Jy mag nie aanhegsels plaas nie.
  • Jy mag nie jou boodskappe redigeer nie.
  •