Ek en my vrou het die naweek wat verby is Wegry 4x4 Akademie (African Offroad) se basiese 4x4 Veldrykursus ("Accredited 4WD & Off-Road Operator Certificate") voltooi. Dit het bestaan uit `n dag se teorie waarna ons die Sondag `n dag pratkies gedoen het by die Hennops 4x4 roete. Dit was ons eerste kursus asook 4x4 roete. Die instrukteurs het baie ervaring en deel graag ervaring en raad. Wat `n ongelooflike ervaring! Selfs die mees ervare bestuurder onder ons groep "leerders" het erken dat daar heelwat was om te leer. Hierdie is `n kursus wat ek voel jy moet voltooi voor jy die langpad op grond aandurf, of dit nou hindernisse bevat of selfs die normale bestuur. Jou uitkyk oor die dinge rondom jou verander drasties en jy sal na die kursus `n baie veiliger bestuurder wees. Weereeens dankie aan Phillip van Rensburg (Instrukteur/Assessor en Toergids) en Andre de Villiers (Instrukteur/Assessor en Toergids). Ons hele groep is vriende uitmekaar en daar is selfs sprake van `n reunie of `n opvolg roete.
![]()

Antwoord met aanhaling